آشنایی با تعدادی از بهترین رستوران های دبی با قیمت مناسب

به گزارش وبلاگ بارزند، دبی یکی از مدرن ترین ها بوده که توانسته صندلی خوبی در بین پرگردشگرترین شهرهای جهان بدست آورد. این شهر آسیایی، گردشگران ایرانی زیادی را به سمت خود می کشاند. با توجه به توریستی بودن این شهر، رستوران، هتل، مراکز خرید، مکان های دیدنی و تفریحی زیادی در دبی وجود داشته که انتخاب را برای گردشگران کمی سخت می نمایند. اینکه از بین صدها هتل و رستوران این شهر در کجا اقامت داشته باشید و کجا غذا بخورید، یکی از مهمترین دغدغه های سفر هست. برای اینکه بتوانید تصمیم بهتر و مناسبتری بگیرید، باید اطلاعات خود را در خصوص این شهر افزایش داده و در موارد مختلف جستجوهایی را انجام دهید. ما در اینجا قصد داریم بهترین رستوران های مقرون به صرفه دبی را به شما معرفی کنیم. پس، با ما در مقاله رستوران های دبی با قیمت مناسب همراه باشید.

آشنایی با تعدادی از بهترین رستوران های دبی با قیمت مناسب

رستوران کارا (Cara)

از آنجایی که مالک این رستوران از چهره های انسان و هنر در طراحی داخلی و دکوراسیون استفاده کرده است، نام این رستوران کارا گذاشته شد. رستوران کارا فضایی شیک داشته و منوی غذایی نیز از تنوع بالایی برخوردار است. در منوی این رستوران انواع غذاهای آسیایی، چینی، ژاپنی، سوشی و گیاهی دیده می شوند.

برای خوردن غذاهای لذیذ و متنوع رستوران کارا باید به ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton) در دبی مراجعه نمایید. ساعات کاری این مورد از بهترین رستوران های مقرون به صرفه دبی در روزهای آدینه تا چهارشنبه از 6:30 تا 10:30 صبح برای صرف صبحانه و 12 تا 2:30 عصر برای صرف ناهار است. در روزهای پنجشنبه نیز می توانید از ساعت 7 تا 10 شب به این رستوران مراجعه کرده و وعده غذایی شام را در آن نوش جان نمایید. سطح قیمت این رستوران با توجه به گزینه هایی که در اختیارتان قرار می دهد، متوسط بوده و یک وعده غذایی برای دو نفر حدود 10 دلار تا 85 دلار هزینه دارد.

رستوران اسلونز (Sloanes)

در این مورد از رستوران های دبی با قیمت مناسب می توانید انواع غذاهای بین المللی، آسیایی، چینی، هندی، سوشی و غذاهای دریایی را سفارش داده و نوش جان کنید. ویژگی خاص این رستوران، شبانه روزی بودن آن است که این فرصت را برایتان ایجاد می نماید که در هر ساعتی که دوست دارید، به آنجا رفته و طعم غذاهای خوشمزه آن را با قیمتی مناسب بچشید. برای صرف وعده های غذایی صبحانه ناهار، شام و شام دیروقت می توانید به جاده الصفوح (Al Sufouh Rd, Dubai 118500)، رستوران اسلونز مراجعه نمایید. قیمت غذاهای این رستوران در سطح متوسط قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر حدود 25 دلار تا 100 دلار هزینه دارد.

رستوران د اج (the edge)

در منوی این رستوران که از بهترین رستوران های مقرون به صرفه دبی است، اغلب غذاهای اروپایی دیده می شوند و مشتریان می توانند از بین انواع پیتزاها، کباب ها، برگرها، سالادها و نوشیدنی ها انتخاب خود را انجام داده و بهترین آنها را نوش جان کنند. رستوران د اج علاوه بر فضای داخلی، دارای یک فضای باز نیز است. برای صرف غذا در رستوران د اج باید به Crescent Dr | Atlantis, The Palm مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود بوده و سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای آنان سرو می نماید. قیمت غذاهای این رستوران نیز در سطح متوسط قرار داشته و به طور میانگین حدود 30 دلار هزینه دارد.

رستوران سول (Soul Restaurant)

رستوران سول دارای یک سالن غذاخوری عظیم با محیطی آرام و محبت آمیز است. میهمانان رستوران سول که بی شک از بهترین رستوران های دبی است، می توانند یکی از غذاهای اروپایی موجود در منو را انتخاب کرده و آن را در فضای زیبای سالنی با چشم انداز رو به استخر نوش جان کنند. برای صرف غذا در رستوران سول باید به ساحل جمیرا، هتل موون پیک، طبقه دوم (Movenpick Hotel Jumeirah Beach, Dubai 282825) مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود بوده و وعده های غذایی ناهار و شام را برای آنان سرو می نماید. قیمت غذاهای این رستوران نیز در سطح متوسط قرار داشته و به طور میانگین حدود 30 دلار هزینه دارد.

رستوران چاتنیز (Chutneys Restaurant)

رستوران چاتنیز مکانی فوق العاده برای علاقمندان به غذاهای هندی است. محیط گرم و محبت آمیز رستوران، کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب آنها از جمله دلایل محبوبیت رستوران چاتنیز بوده و آن را در لیست رستوران های دبی با قیمت مناسب قرار داده است. برای صرف غذا در رستوران هندی چاتنیز باید به عود میثاء (Oud Metha Bur Dubai 1st Flr 19 St, Dubai 32733) در دبی مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 15 برای وعده غذایی ناهار و 17 تا 23 شب برای وعده غذایی شام آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود است. قیمت غذاهای این رستوران نیز در سطح متوسط قرار داشته و به طور میانگین حدود 40 دلار هزینه دارد.

رستوران شانگهای شیک (Shanghai Chic)

اگر به غذاهای چینی علاقمندید و دوست دارید، رستوران شانگهای انتخاب مناسبی است. این رستوران محیطی محبت آمیز داشته و به سبک و سیاق چینی طراحی شد. رستوران شانگهای انواع غذاهای آسیایی، چینی و ژاپنی را در منوی غذایی خود دارد و می توانید غذای مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب نمایید. در کنار تمامی غذاهای این رستوران، خوراک اردک هواداران بیشتری داشته و محبوب تر است. رستوران شانگهای که از رستوران های خوب دبی است، در کنار مرکز خرید ابن بطوطه (Adjacent to Ibn Battuta Mall, Dubai 211508) واقع شده و همه روزه از ساعت 7 عصر تا 23 شب آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود برای وعده غذایی شام است. قیمت غذاهای این رستوران نیز در سطح متوسط قرار داشته و به طور میانگین حدود 40 دلار هزینه دارد.

رستوران میسترال (Mistral)

میسترال انوع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای، اروپایی، انگلیسی و حلال را در منوی غذایی خود داشته و بوفه آن نیز با غذاهایی بسیار متنوع و مجلل چیده شده است. رستوران میسترال در کنار مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Gate Hotel Gardens Cross Rd | Adjacent to Ibn Battuta Mall, Dubai 211508) واقع شده و همه روزه از ساعت 6 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود است. مشتریان این رستوران می توانند از بین صدها غذای متنوع با توجه به سلیقه و ذائقه خود یکی را انتخاب کرده و نوش جان کنند. این رستوران با توجه به تنوع غذایی و کیفیت بالایی که دارد، سطح قیمت متوسطی داشته و به طور میانگین آن حدود 50 دلار هزینه دارد.

رستوران آیامنا (Ayamna)

رستوران لبنانی آیامنا نیز یکی از رستوران های خوب دبی بوده که انواع غذاهای خاورمیانه ای و لبنانی را در منوی خود دارد. این رستوران همه روزه با صبحانه، نهار، شام و میان وعده آماده پذیرایی از مشتریان است. اگر قصد دارید در رستوران آیامنا غذا بخورید، باید به The Palm Atlantis, The Palm مراجعه نمایید. قیمت غذاهای این رستوران نیز در سطح متوسط بوده و یک وعده غذایی به طور میانگین حدود 54 دلار هزینه دارد.

رستوران سیلو (Cielo)

سیلو را می توان یکی از بهترین رستوران های دبی معرفی کرد که علاوه بر غذاهای باکیفیت و قیمت مناسبی که دارد، طراحی لوکس و مجللی نیز داشته و چشم انداز فوق العاده ای از مناظر اطراف را برای میهمانان به نمایش گذاشته است. در منوی رستوران سیلو انواع غذاهای مدیترانه، اروپایی و گیاهی دیده شده که می توانید با توجه به ذائقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و در تراس این رستوران نوش جان نمایید. برای صرف غذا در رستوران لوکس سیلو باید به باشگاه گلف و قایق بادی دبی (Dubai Creek Golf & Yatch Club) مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 6 عصر تا 2 بامداد برای وعده غذایی شام آماده پذیرایی از میهمانان است. قیمت غذاهای رستوران سیلو با توجه به غذا و امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و به طور میانگین حدود 60 دلار هزینه دارد.

رستوران وست بیچ (West Beach Bistro & Sports Lounge)

رستوران وست بیچ در منطقه ای واقع شد که اطراف آن را سالنهای ورزشی مختلف پر کرده اند. از این رو، اغلب ورزشکاران برای خوردن غذا به این رستوران می آیند. البته این به این معنی نیست که گردشگران یا افراد غیر ورزشکار نمی توانند در آن غذا بخورند. رستوران وست بیچ در منوی خود انواع غذاهای آمریکایی، اروپایی و انگلیسی را جای داده و امکاناتی چون اینترنت رایگان، جایگاه ویلچر و پارکینگ را نیز برای مشتریان خود فراهم کرد. اگر قصد دارید در رستوران وست بیچ غذا بخورید باید به منطقه مارینا (Movenpick Hotel Jumeirah Beach, Jbr, The Walk, Dubai Marina) در دبی مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد آماده پذیرایی از میهمانان بوده و سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای آنان آماده می نماید. یک وعده غذایی برای دو نفر حدود 40 دلار تا 90 دلار هزینه دارد.

در ادامه بخوانیدبهترین رستوران های دبی | لذیذترین غذاها در بهترین رستوران هابهترین رستوران های ارزان دبی | تنوعی گسترده از خوردنی های خوشمزهمنبع: همگردی

به "آشنایی با تعدادی از بهترین رستوران های دبی با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از بهترین رستوران های دبی با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید