کارخانه: هورسان زنگ خطری برای همه تیم ها محسوب می گردد، امیر حسینی سرشار از انگیزه است

به گزارش وبلاگ بارزند، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: به سرمربی و کادر فنی تیم هورسان تبریک می گویم که چنین بازیکنان سرسختی را راهی لیگ برتر نموده اند.

کارخانه: هورسان زنگ خطری برای همه تیم ها محسوب می گردد، امیر حسینی سرشار از انگیزه است

مصطفی کارخانه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بارزند درباره پیروزی 3 بر صفر شاگردان مقابل هورسان رامسر در هفته نخست لیگ برتر والیبال گفت: هورسان بازی بسیار خوبی ارائه کرد. این تیم با ترکیبی ناقص به تهران آمده بود ولی اگر همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، قطعا برای همه تیم ها زنگ خطر خواهد بود.

سرمربی سایپا ادامه داد: ما در ست سوم، 6 امتیاز از حریف عقب بودیم، ولی بازی را اداره کردیم و در نهایت با حداقل اختلاف برنده شدیم. هورسان را به هیچ وجه نباید یک تیم دسته یکی در نظر گرفت. من به سرمربی و کادر فنی این تیم تبریک می گویم که چنین بازیکنان سرسختی را راهی لیگ برتر نموده اند.

کارخانه در خصوص عملکرد بازیکنانش گفت: محمد موسوی در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بود، ولی از هفته آینده می تواند به میدان برود. امیر حسینی هم به اعتقاد من هنوز پاسور شماره یکی است و مغز متفکر تیم ماست. او با وجود سن بالایی که دارد، سرشار از انگیزه است. ما از پاسور توقع داریم که پاس های بی نقصی بدهد و حسینی این کار را به خوبی انجام می دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره میزبانی تیمش در سالن اختصاصی سایپا توضیح داد: باشگاه هزینه نموده و انتظار دارد که در سالن خودش، میزبان حریفان باشد. سالن خوبی در اختیار داریم که البته در حال حاضر که ورود تماشاگران به سالن ممنوع است، جوابگوی احتیاج ماست.

سایپا در هفته دوم لیگ برتر، میهمان خاتم اردکان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کارخانه: هورسان زنگ خطری برای همه تیم ها محسوب می گردد، امیر حسینی سرشار از انگیزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: هورسان زنگ خطری برای همه تیم ها محسوب می گردد، امیر حسینی سرشار از انگیزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید