هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کیش

به گزارش وبلاگ بارزند، رپرتاژآگهی - جزیره کیش یکی از رویایی ترین مقاصد گردشگری در ایران است که سالانه مسافران زیادی برای گردش و تفریح به آن سفر می نمایند. این جزیره زیبا محیطی فوق العاده برای مسافرانی است که هدف شان از سفر، تفریح، بازدید از جاذبه های طبیعی و گذراندن چندین روز خاطره انگیز و آرامش بخش است. هتل های کیش تنوع بالایی برای انواع اقامت دارند و هیچ مسافری برای اقامت در کیش با مشکل روبرو نخواهد شد؛ چون در این منطقه هتل های گوناگون با درجه بندی های مختلف وجود دارند و رزرو هتل های کیش به هیچ وجه کار مسئله ای نیست. در این مطلب با چند مورد از هتل های چهار ستاره و پنج ستاره کیش آشنا می شوید تا انتخاب بین هتل های کیش برای شما راحت تر گردد.

هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کیش

هتل داریوش کیش

اگر قصد دارید اقامتی باشکوه را در کیش تجربه کنید، هتل داریوش که نامی آشنا درمیان هتل های کیش است، انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. هتل داریوش در درجه اول به خاطر معماری اش که الهام گرفته از محوطه باستانی تخت جمشید است، موردتوجه مسافران زیادی قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره، به لحاظ امکانات و خدمات با استانداردهای روز جهان تطابق داشته و سرویس هایی که به مسافرانش ارائه می نماید، باعث شده نامش در لیست هتل های محبوب کیش قرار بگیرد. هتل داریوش، 190 اتاق دارد و در سه طبقه ساخته شده است. فاصله مسافران ساکن در هتل داریوش به مراکز تجاری و خرید، کم تر از 10 دقیقه است. بنابراین اگر برای بازارگردی به کیش سفر می کنید، اقامت در این هتل کار شما را راحت می نماید.

سفر به کیش یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما خواهد بود؛ اگر محل اقامت تان را به درستی انتخاب و با رزرو هتل، مقدمات سفر را به راحتی مهیا کنید. یکی دیگر از هتل های پیشنهادی برای چند روز اقامت راحت و بدون دغدغه هتل میراژ کیش است.

هتل میراژ کیش

هتل پنج ستاره میراژ در سال 1397 در جزیره کیش و در هشت طبقه بنا شده و به بهره برداری رسیده است. این هتل 177 باب اتاق و واحد اقامتی با چشم اندازهای مختلف دارد و جذاب ترین چشم انداز آن اتاق هایی هستند که پنجره رو به دریا دارند. از مزایای اقامت در هتل میراژ کیش، نزدیکی این هتل به ساحل خلیج فارس است. برای رسیدن به ساحل می توانید پیاده روی کنید و همچنین از تفریحاتی چون جت اسکی، قایق سواری و غواصی که در فاصله 800 متری هتل قرار گرفته اند، لذت ببرید. این هتل نوساز یکی از مناسب ترین گزینه ها برای اقامت در جزیره رویایی کیش است.

اگر دنبال هتلی سرسبز می گشت، هتل مارینا پارک گزینه دلخواه شما است. این هتل عظیم با 190 اتاق نزدیکی ساحل مرجانی کیش واقع شده و از همین رو برای مسافران جذابیت بالایی دارد. فضای سبز، انواع گیاهان زینتی و طبیعی و همچنین استخرها و آب نماهای شگفت انگیز مارینا پارک، محیط هتل را به یک فضای تفریحی تبدیل نموده است.

هتل شایگان کیش

اگر دنبال هتل های با قدمت و پنج ستاره کیش باشید، هتل شایگان کیش یکی از نام هایی است که به گوشتان می خورد. این هتل در سال 1381 ساخته شده و در مجموع 140 واحد اقامتی دارد. دسترسی آسان به مراکز تجاری کیش و هایپرمارکت ها از جمله مزایای هتل شایگان کیش است. علاوه براین استخر، سالن ورزشی، رستوران و کافی شاپ و همچنین خدمات آرایشگاه و خشکشویی از جمله خدماتی هستند که دراختیار مسافران هتل شایگان قرار می گیرد.

هتل هایی که تا اینجا معرفی شدند، هتل های پنج ستاره و درجه یک این جزیره بودند؛ اما اگر برای اقامت به هتلی با قیمت مناسب احتیاج دارید، دیگر هتل های چهار ستاره کیش هم گزینه های بسیار خوبی برای شما خواهند بود.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در 13 طبقه ساخته شده و 342 اتاق و سوئیت دارد. این هتل یکی از عظیم ترین هتل های کیش است که نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده و اتاق های آن چشم اندازی به سمت دریا دارند. هتل بین المللی کیش در سال 1396 ساخته شده و از همان ابتدا موردتوجه مسافرانی قرار گرفته که قصد دارند اقامتی آرام و خاطره انگیز را در جزیره زیبای کیش تجربه نمایند.

هتل فلامینگو

هتل فلامینگو یکی از این هتل ها است که مسافران امتیاز خوبی به آن داده اند. این هتل در سال 1376 احداث شده و جز هتل های قدیمی کیش به حساب می آید. هتل چهار ستاره فلامینگو در پنج طبقه و با 200 اتاق، هتل شناخته شده ای برای مسافران قدیمی کیش است.

هتل سورینت مریم

درمیان هتل های چهار ستاره کیش نام هتل سورینت مریم هم نام آشنایی برای مسافران است. سبک معماری هتل سورینت مریم از جمله جاذبه های این هتل برای اقامت محسوب می گردد. هتل سورینت مریم در سال 1383 به سبک معماری اروپایی باروک در سه طبقه و با 55 اتاق و سوئیت طراحی و اجرا شده است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و دسترسی مناسب به اسکله تفریحی و ساحل هم از جمله مزایای این هتل چهار ستاره هستند. برای اقامت در هتل های کیش قبل از سفر به وسیله سایت های معتبر اتاق خودتان را رزرو کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید