مقابل پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم

به گزارش وبلاگ بارزند، حمید عبداللهی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران در اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تنها تیمی در لیگ برتر است که در تقابل با گل گهر سیرجان با مدیریت 500 پاس فرصت گلزنی به تیم مدعی قهرمانی را نداد. و این نشان می دهد تیم آلومینیوم از نظر تکنیکی دارد به بلوغ می رسید و این فرایند برای گروه فنی به رهبری رسول خطیبی شرایط خوبی به شمار می رود.

مقابل پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم

وی اضافه کرد: آلومینیوم اراک فردا (دوشنبه) مثل هفته های گذشته با عزم پایدار و هیبتی شجاع و نترس، مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت، تا بزرگی خود را در مقابل بزرگان لیگ برتر نشان دهد.

مربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: هفته گذشته پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و با آمادگی برای یک بازی پایاپای و چشم انتظار کسب سه امتیاز هستیم.

عبداللهی تاکید کرد: تیم آلومینیوم در مقابل سایر تیم ها مثل استقلال، ماشین سازی و گل گهر همین رویه را داشت و مقابل پرسپولیس نیز سعی می کند این شیوه بازی را به نحو بهتری ادامه دهد. البته نباید فراموش کرد، در فوتبال اتفاقات گاهی ممکن است به سود ما باشد و گاهی هم علیه ما. مهم این است که تفکرات تکنیک و تاکتیک را بتوانیم در زمین پیاده کنیم و بچه ها با تمام وجود این فرایند را دنبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: فردا با تمام قدرت برای کسب سه امتیاز در تقابل با پرسپولیس وارد مستطیل سبز خواهیم شد و به دنبال بزرگ کردن تیم آلومینیوم هستیم. زیرا از پشتوانه مردم و انرژی مثبت برخورداریم.

گفتنی است، فردا دوشنبه ششم بهمن ماه تیم آلومینیوم اراک، در چهارچوب رقابت های لیگ برتر هفته دوازدهم ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک پذیرای تیم پرسپولیس تهران است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مقابل پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل پرسپولیس چشم انتظار کسب 3 امتیاز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید