محرابی: می خواهیم آلومینیوم این فصل پدیده لیگ برتر باشد، نباید با برد مقابل پرسپولیس مغرور شویم

به گزارش وبلاگ بارزند، حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت این تیم می خواهد در فصل جاری لیگ برتر خود را به عنوان پدیده مسابقات معرفی کند.

محرابی: می خواهیم آلومینیوم این فصل پدیده لیگ برتر باشد، نباید با برد مقابل پرسپولیس مغرور شویم

به گزارش وبلاگ بارزند از اراک، حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک پس از پیروزی یک بر صفر تیم تحت مدیریتش مقابل پرسپولیس گفت: تنها باشگاهی که در سطح لیگ برتر فوتبال فعالیت می نماید، باشگاه آلومینیوم اراک است! باید قبل از هر چیز از سهامداران و مدیرعامل محترم شرکت ایرالکو تشکر کنم که یاری و حمایت می نمایند تا این باشگاه میلیاردها تومان و ده ها میلیارد تومان برای فوتبال این شهر و استان هزینه کند.

وی اضافه نمود: با اینکه با تأخیر کار انتخاب کادر فنی و جذب بازیکنان را شروع کردیم، اما با کوشش همکاران در باشگاه، هیئت مدیره محترم و تمام آنهایی که در این عرصه فعالیت می نمایند، توانستیم شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم. با یک مساوی و دو برد پیاپی کارمان را شروع کردیم و امیدوارم بازیکنان و کادر فنی نیز کوشش نمایند تا با راهنمایی و حمایت مدیران شرکت و باشگاه بتوانیم باعث سرافرازی ورزش و فوتبال استان باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره اینکه آیا بازیکنی بوده که مورد احتیاج کادر فنی باشد و جذب نگردد، اعلام نمود: تمام کوشش و برنامه ریزی ما این است تا این شرایط را به لطف خدا و کوشش همکاران روز به روز بهتر کنیم و با فرایند رو به رشد پدیده این فصل لیگ برتر باشیم. ما نباید بعد از این پیروزی ها دچار غرور شویم و از کوشش مان کم کنیم. مربیان ما هم باید به کوشش خود اضافه نمایند. تا آخر فصل بازی های زیادی در پیش داریم و باید روز به روز کوشش را بیشتر کنیم و بیشتر جلو برویم. در خصوص تأمین بازیکنان مورد نظر کادر فنی هم کوشش کردیم منشا را بگیریم و کارهای او صورت گرفته بود، اما اتفاقاتی افتاد که سر از مس رفسنجان در آورد. با این حال جایگزین این بازیکن را جذب کردیم، قرارداد امضا شده و فرایند اداری در حال اجرا است که پس از انجام امور، این بازیکن را معارفه خواهیم کرد.

محرابی در خصوص اینکه آیا این بازیکن آخرین نفری بوده که در نقل وانتقالات پیش فصل جذب شده است و آیا می تواند او را معرفی کند، گفت: تا زمانی که روال اداری انجام نگردد، نمی توانیم اسمی ببریم، اما او یک بازیکن ایرانی است که جایگزین منشا خواهد شد و این آخرین بازیکنی است که جذب کردیم.

وی با اشاره به مسائل ساختاری استادیوم اراک از جمله نداشتن محل مصاحبه با بازیکنان و بعلاوه محل استراحت وبلاگ بارزند و عکاسان، گفت: در این مورد جلساتی با آقای حقدادی مدیر ورزش استان داشتیم و قول هایی نیز داده اند. مسئله ای برای حل و فصل این مسائل نخواهیم داشت. توافقاتی باید انجام گردد که مقدمات آن می بایست صورت بگیرد و آخر هفته یا نهایتاً شنبه تغییر و تحولات استادیوم انجام می گردد. آن نقایص هم به وسیله سازمان لیگ به ما اعلام شده و ما به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کردیم. آقای حقدادی قول داده این نقایص را با اولویت هایی که در نظر دارد، رفع کند. اگر تماشاگران نیز بخواهند وارد شوند، گیت ها و دوربین های مداربسته آماده است. محل مخصوص وبلاگ بارزند ساخته خواهد شد، نور استادیوم افزایش پیدا خواهد نمود و سرویس های بهداشتی و آبخوری طرفداران نیز به وسیله اداره کل ورزش و جوانان استان تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره اینکه آیا پس از حضور وزیر ورزش و جوانان در استان با او دیداری داشت تا این موارد را به وزیر گوشزد کند یا مسئله در حد استان در حال پیگیری است، گفت: این مسئله در حد اداره کل استان پیگیری شده است، اما یک هفته پیش از سفر آقای سجادی به استان مرکزی، در خدمت معاون طرح و توسعه وزارت ورزش بودیم که بازدید انجام شد و همان جا قول هایی دادند تا بودجه ای در نظر گرفته گردد که مسائل رفع گردد.

محرابی در پاسخ به این سؤال که آیا زمانی برای اصلاحات استادیوم اراک تعیین شده است یا نه، گفت: خیر، پس از تحویل استادیوم به باشگاه آلومینیوم اراک، ما خودمان پیگیر خواهیم بود تا آقای حقدادی نفرات خود را برای انجام امور، در استادیوم مستقر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محرابی: می خواهیم آلومینیوم این فصل پدیده لیگ برتر باشد، نباید با برد مقابل پرسپولیس مغرور شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرابی: می خواهیم آلومینیوم این فصل پدیده لیگ برتر باشد، نباید با برد مقابل پرسپولیس مغرور شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید