طرح مرکز توسعه، تحقیق و آموزش فدراسیون اتومبیلرانی ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ بارزند، شصت و یکمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک فردا به ریاست سیدرضا صالحی امیری در محل این کمیته برگزار می گردد.

طرح مرکز توسعه، تحقیق و آموزش فدراسیون اتومبیلرانی ارائه می گردد

ارائه گزارش کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در توسط سید عبدی افتخاری یکی از دستورالعمل های نشست فردا است. این کمیسیون مامور به آنالیز راهکارهای جذب و به کارگیری مدال آوران المپیک در ورزش شده بود و قرار است در نشست فردا پیشنهادهای اولیه در این زمینه مطرح گردد.

ارائه گزارش عملکرد فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بخش دیگری از نشست اعضای هیات اجرایی است در حالیکه این فدراسیون در فهرست رشته های المپیکی و آسیایی قرار ندارد.

فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از رشته های عضو مجمع کمیته ملی المپیک به حساب می آید. مازیار ناظمی که از بهمن ماه سال گذشته به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد طی این مدت متقاضی حضور در هیات اجرایی برای ارائه گزارش عملکرد شده بود. حالا با این درخواست موافقت شده و قرار است فردا گزارش مورد نظر توسط ناظمی ارائه گردد.

پس از جلسه ناظمی سرپرست فدراسیون با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مورد طرح مرکز توسعه، تحقیق و آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مقرر شد که ناظمی در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی الپیک این طرح را ارائه کند.

ناظمی با حضور در این جلسه طرح مرکز توسعه، تحقیق و آموزش این فدراسیون را ارائه می نماید و همچنین فعالیت ها و اقدامات اجرا شده این فدراسیون را در ماه های اخیر گزارش می دهد.

مرکز توسعه، تحقیق و آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از اواخر سال گذشته با هدف یکسان سازی و ایجاد ساختار آموزشی استاندارد رشته موتوسورای و اتومبیلرانی شروع به کار کرد که تا کنون با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای چندین دوره آنلاین برگزار نموده است و قرار است با حمایت های کمیته المپیک و حامیان اقتصادی ساختمان آموزشی این مرکز در مجموعه ورزشی آزادی ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

همچنین راه اندازی تالار مشاهیر موتورسواری و اتومبیلرانی ایران از دیگر فعالیت این مرکز بوده که گزارش آن توسط ناظمی به دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ارائه شده و مورد استقبال صالحی امیری نهاده شد و با پیگیری های دکتر ناظمی مقرر شد در موزه ورزش ایران جایگاهی به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی اختصاص داده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرح مرکز توسعه، تحقیق و آموزش فدراسیون اتومبیلرانی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مرکز توسعه، تحقیق و آموزش فدراسیون اتومبیلرانی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید