راهنمای خرید کابل USB to OTG

به گزارش وبلاگ بارزند، انتقال فایل از طریق قطعاتی مانند رم ، هارد و… کار عالی و تقریبا ضروری است.در بسیاری از مواقع اتفاق افتاده که بخواهیم فایلی را بخواهیم از طریق رم یا هارد و… به گوشی انتقال دهیم. یکی از این راه ها این می باشد که رم را به کامپیوتر وصل کنیم و محتوا را به گوشی usb محتویات داخل آن را بر روی کامپیوتر کپی کنیم و بعد با کابل انتقال دهیم. ولی شاید کامپیوتر در دسترس نباشه مثلا داخل مهمونی باشید که کامپیوتر در دسترس نباشد و بخواهید فایلی را از فلش به گوشی خود انتقال دهید. شاید گوشی و رم شما ویروسی باشد و این ویروس به کامپیوتر انتقال یابد و برعکس. به همین منظور شما نیاز دارید

راهنمای خرید کابل USB to OTG

تا بطور مستقیم قطعه را به گوشی وصل کنید تا بصورت مستقیم و راحت فایل های انجام میدهد. این عبارت مخفف OTG را انتقال دهید. این کار را وسیله ای بنام می باشد. این تکنولوژی برای اولین بار در سال 2001 معرفی گشت ON THE GO و برای اولین بار در سال 2002 در دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفت. کابل های این وسیله معمولا 20 سانت یا حتی کوچیک تر است و در بسیاری از مواقع بدون کابل است (دقیقا مثل فلش) به همین منظور این وسیله انواعی دارد که یکی از انواع این می باشد. یو اس بی تایپ سی که چند سالی می باشد مورد استفاده قرار USB -C OTG گرفته و مخصوص گوشی های هوشمند به منظور شارژدهی می باشد در این وسیله نیز مورد استفاده قرار گرفته و نری این وسیله به گوشی و قسمت ماده آن میتوانید وسایلی که از یو اس بی پشتیانی میکنند را به آن وصل کنید. وصل کردن دسته بازی به گوشی! با این وسیله می شود دسته های اکس باکس یا پلی استیشن را به گوشی متصل کرد و این مخصوص کسانی هست که با گوشی خود بازی میکنند و برای راحتی می توانید بازی مورد نظر خود را در صورتی که هم گوشی موبایل شما و هم بازی از دسته پشتیبانی کند انجام دهید.

وصل کردن ماوس و کیبورد به موبایل: شما در بهترین حالت با گوشی خود میتوانید در دقیقه 30 کلمه را تایپ کنید ولی اگر کیبورد خود را با این وسیله به گوشی موبایل خود وصل کنید این تعداد کلمه به 100 کلمه در قیقه افزایش دهید. همچنین شما میتوانید به وصل کردن کیبورد به موبایل خود از کلید های میانبر نیز استفاده کنید که سرعت عملکرد شما را افزایش میدهد.

اگر شما فکر میکنید که ممکن است وقت زیادی را صرف این کنید که فلش به گوشی شما متصل باشد این وسیله را با سیم بخرید تا فلش کمی با گوشی تان فاصله داشته باشد چون ممکن است در هنگام حرک کردن و… پایین گوشی با جایی برخورد کند و در این صورت مسئله ای برای وسیله ممکن است پیش بیاید. برای کار با این کابل برای شما ساده باشد دو برنامه را نصب کنید که یکی آن ها فلش را شناسایی میکند و دیگری فایل های فلش را می باید و اسم این دو برنامه عبارت اند از:

ES File Explorer و StickMount

مراحل برای انتقال فایل از طریق فلش به موبایل:

کابل را به گوشی خود وصل کرده و سپس فلش را به آن وصل کنید.

را باز کرده و روی دکمه اوکی کلیک کنید تا فلش شناسایی شود. StickMount برنامه

همچنین میتوانید تنظیمات برنامه را طوری تنظیم کنید که هر وقت فلش وصل شد بصورت اتوماتیک داخل برنامه شود.

پس از کار با این برنامه برنامه فایل اکسپلورر را باز کنید و سپس راستا

را دنبال کرده و به دنبال فلش خود بگشت. sdcard/usbStorage

در آخر به منظور آسانی کار خود یا صرفه جویی در وقت می توانید این کابل را تهیه کنید و خرید این کابل برای تمام درگاه ها هست مثلا برای گوشی های آیفون که از

پشتیبانی نمیکند نیز موجود می باشد. usb-c

از نظر قیمت این وسیله مقرون به صرفه می باشد و اگر گوشی شما و خانواده تان از

پشتیبانی میکنید میتوانید این وسیله را مشترک استفاده کنید. usb-c

منبع: مجله چاپخونه

به "راهنمای خرید کابل USB to OTG" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کابل USB to OTG"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید