در نوروز 99 به خراسان جنوبی سفر نکنید

به گزارش وبلاگ بارزند، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از تعطیلی اقامتگاه ها، عدم پذیرش تورهای گردشگری و لغو برنامه های نوروزگاه و جشنواره های نوروزی در استان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا اطلاع داد و گفت: مسافران در صورت سفر به استان با محدودیت روبرو خواهند شد.

در نوروز 99 به خراسان جنوبی سفر نکنید

حسن رمضانی در گفت وگو با وبلاگ بارزند اظهار کرد: واحدهای اقامتی خراسان جنوبی در نوروز 99 پذیرش به صورت تورهای گردشگری و گروهی نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل های صادره از وزارت میراث فرهنگی، واحدهای اقامتی در سطح استان در ایام نوروز تعطیل نیست، اما پذیرش گردشگران و مسافران به صورت تورهای گردشگری و جمعی در اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز اقامتی دیگر ممنوع است و در موارد ضروری به مراجعین خدمات محدود ارائه خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی توضیح داد: مهمانسرای ادارات، ستاد اسکان فرهنگیان در مدارس، خانه های معلم، سراهای ورزش، امکانات اقامتی بقاع متبرکه، در ایام تعطیلات پیش رو تعطیل خواهند بود.

رمضانی با بیان اینکه کمپینگ ها در پارک ها و بوستان های سطح استان نیز ممنوع است، یادآور شد: به دلیل حفظ سلامت هم استانی ها، موزه ها و بناهای تاریخی استان ضدعفونی خواهند شد، لذا تا اطلاع ثانوی این مراکز تعطیل خواهند بود.

وی توضیح داد: به منظور جلوگیری از ادحام جمعیت و پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه های نوروزگاه و جشنواره هایی که در ایام نوروز در سال های گذشته برگزار می شد، سال جاری برگزار نخواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی یادآور شد: موزه های دولتی و خصوصی و بناهای تاریخی استان نیز به منظور ضدعفونی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در نوروز 99 به خراسان جنوبی سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نوروز 99 به خراسان جنوبی سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید