در تعریف و اجرای پروژه ها توسعه نگری مدنظر باشد

به گزارش وبلاگ بارزند، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: در اجرای پروژه ها فقط زمان حال را نبینیم و به این موضوع توجه داشته باشیم که آن پروژه باید امکان توسعه داشته باشد.

در تعریف و اجرای پروژه ها توسعه نگری مدنظر باشد

حمید ملانوری، امروز جمعه 30 آبان در نشست شورای ساماندهی مرز که در محل مرز ماهیرود برگزار شد، افزود: برای اجرای هر پروژه ای باید نیازها و اولویت ها بررسی شود و جانمایی ها با لحاظ شرایط آینده استان صورت گیرد.

به گزارش وبلاگ بارزند، وی گفت: اقداماتی که الان در استان انجام می شود، باید به گونه ای باشد که آیندگان به خوبی بتوانند از خدمات آن بهره برداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: برای انجام هر طرح و پروژه ای در مرزهای استان نیز باید کار کارشناسی با لحاظ تمام جوانب امر صورت گیرد.

وی با اشاره به شعاری که سرلوحه امور دارد و در روز معارفه خود بیان نمود، گفت: بنده با شعار خراسان جنوبی؛ تدبیر، تلاش و توسعه کار را شروع کردم و تا پایان بر همین مبنا هم اقدام خواهیم کرد.

ملانوری افزود: هر اقدامی باید بر پایه فکر و اندیشه و کار کارشناسی صورت بگیرد، سپس تیم مدیریتی و همه کارگزاران نظام در استان باید برای به نتیجه رسیدن آن برنامه تلاش کنند و با تعامل و هم افزایی کار را پیش ببرند تا به توسعه برسیم.

وی شرح داد: توسعه هم باید همه جانبه و پایدار باشد؛ درست است که در مقاطعی از زمان و بنا به ضرورت ها باید اقداماتی صورت گیرد اما باید در اجرای آنها دید وسیع داشته باشیم و افق بلند مدتی را مدنظر قرار دهیم.

کننده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: اینکه میل 78 در سال های گذشته پایه ریزی شده و الان منشأ خدمات گسترده در استان است، دید وسیع بنیانگذاران این مجموعه را نشان می دهد.

وی افزود: در زمان ما نیز پروژه ها باید به گونه ای ریل گذاری شوند که آیندگان بتوانند از آنها به خوبی منتفع شوند.

ملانوری مرز را بکی از پیشران های اقتصادی استان برشمرد و گفت: مرز در کنار دیگر قابلیت ها همچون کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری از ظرفیت هایی است که باید به خوبی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ظرفیت های موجود، استعدادهای خدادادی است اما نحوه بهره برداری از آنها برای رسیدن به توسعه و جامعه آرمانی، کار و هنر ما در زمانی است که مسئولیتی به عهده گرفتیم و می توانیم تاثیرگذار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی فرصت ها خیلی مهم است، متذکر شد: هر مزیتی که وجود دارد، باید شناسایی شود و از طرف دیگر با احصای نیازها و اولویت بندی بر مبنای برنامه ریزی درست، برای رفع آنها از فرصت مزیت های موجود استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: درخصوص مرز هم به همین شکل است، ما باید با احصای نیازهای مخاطبان مان در داخل و خارج کشور، برای ارائه خدمات مرتبط برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: صنعت، معدن، محصولات کشاورزی، آموزشی و همچنین گردشگری در زمینه های سلامت، تاریخی، علمی و جغرافیایی از جمله ظرفیت هایی است که باید در ارائه خدمات مدنظر قرار گیرد.

ملانوری به قابلیت بخش خصوصی در بهره برداری از فرصت ها اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی جامعه، بزرگترین خیرین، سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه اقتصادی هستند که با اشتغالی که ایجاد می کنند، آینده جوانان را تضمین می کنند.

وی افزود: بنده اعتقاد دارم سرمایه گذاران باید تکریم شوند و با آنها با عزت برخورد شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این وظیفه ماست که با سیاستگذاری درست، راستا را برای حضور سرمایه گذاران باز کنیم و با نظارت کافی بر امور، شرایط را برای فعالیت این عزیزان فراهم کنیم.

وی یادآور شد: استفاده از فرصت حضور سرمایه گذاران، بهترین راه دسترسی به اهداف در بهره برداری از ظرفیت های استان است.

استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مدیران استان از مرز ماهیرود شهرستان سربیشه بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در تعریف و اجرای پروژه ها توسعه نگری مدنظر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تعریف و اجرای پروژه ها توسعه نگری مدنظر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید