دریادار ایرانی: نداجا توان ساخت یگان های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد

به گزارش وبلاگ بارزند، فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و فراوری یگان های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را داراست، گفت: این نیروی راهبردی، بسیار متحول شده است.

دریادار ایرانی: نداجا توان ساخت یگان های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بارزند، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مجموعه صنعتی کارخانجات نداجا، گفت: اقتدار دریایی به وجود آمده امروز، حاصل سال ها برنامه ریزی و کوشش تک، تک اعضای مجموعه نیروی دریایی ارتش است.

وی اضافه کرد: آموزش، محور اصلی است که پایه ریزی آن در داخل کشور اجرا شده است. ما امروز به استقلال آموزشی دست پیدا کردیم و با عمل منظم و دقیق به آموزش های اجرا شده و به روزرسانی اطلاعات آموزشی در بُعد علمی و تحقیقاتی می توانیم بگوییم که نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار متحول شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، نوسازی ها در این مجموعه را مرهون ترمیم و بازنگری زیرساخت های آموزشی نام کرد و گفت: امروز مجموعه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و فراوری یگان های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را داراست و توجه به مسئله آموزش و بهینه سازی توان علمی، باعث افزایش ظرفیت این نیرو در صحنه صنعتگری شده است.

دریادار ایرانی در انتها تأکید کرد: بحمدالله این نوسازی ها باعث خواهد شد که ما گام های بلندتری را در جهت اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر دنیا برداریم و با اقتدار هرچه بیشتر در هر نقطه آبی دنیا بتوانیم مأموریت خود را با سرافرازی به انتها برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دریادار ایرانی: نداجا توان ساخت یگان های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریادار ایرانی: نداجا توان ساخت یگان های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید