خراسان جنوبی ، استانی پیشرو در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش وبلاگ بارزند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی باید وارد مرحله آماده سازی گردد و درمیانگین اقدام و عمل در کشور رتبه دوم کشوری را توانسته ایم کسب کنیم.

خراسان جنوبی ، استانی پیشرو در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

عباس زاده در شورای مسکن خراسان جنوبی گفت: نهضت ملی مسکن جز اولویت های دولت است و رئیس جمهور بر روی آن تاکیدات بسیاری دارند.

او اضافه کرد: مراحل کار نهضت ملی مسکن باید به خوبی مدیریت گردد و توانسته ایم به تعداد متقاضیان در استان خراسان جنوبی زمین دولتی را تخصیص دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اکنون باید وارد مرحله آماده سازی شویم و در میانگین اقدام و عمل در کشور جز استان های پیش رو در این زمینه هستیم و رتبه دوم کشوری را توانسته ایم کسب کنیم.

عباس زاده در مورد بحث اعمال تخفیف صدور پروانه ساختمانی بیان کرد: شهرداری ها باید 30 درصد تخفیف در مورد صدور پروانه ساختمانی جهش نهضت ملی را اعمال نمایند و این قانون است و باید اجرایی گردد.

او اظهار کرد: پیگیری خواهیم کرد تا هزینه ارزش اضافه کرده و هزینه ترهین بانک از نهضت ملی مسکن حذف گردد تا مردم هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

وبلاگ بارزند خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خراسان جنوبی ، استانی پیشرو در اجرای طرح اقدام ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان جنوبی ، استانی پیشرو در اجرای طرح اقدام ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید