تلویزیون لایف استایل ال جی وارد بازار می گردد!

به گزارش وبلاگ بارزند، ال جی با رونمایی از تلویزیون Objet به عنوان یک محصول لایف استایل، قصد ورود به بخش لوکس بازار تلویزیون ها را دارد. تلویزیون Objet ال جی با روکش پارچه ای متحرک عرضه می گردد و شبیه یک بوم است. این تلویزیون می تواند با طراحی مینیمالیستی در هر اتاقی ترکیب گردد. در طراحی این تلویزیون از رنگ های خنثی استفاده شده است و تجربه تماشای هیجان انگیزی را برای ما ایجاد می نماید.

تلویزیون لایف استایل ال جی وارد بازار می گردد!

به گزارش وبلاگ بارزند، مدل 65 Art90 ال جی دارای روکش پارچه ای قابل تنظیم است که مجموعه ای از عملکرد های سبک زندگی Life Style را به نمایش می گذارد. همچون Frame TV سامسونگ، که در هنگام خاموش بودن تلویزیون آثار هنری را به نمایش می گذارد.

تلویزیون Objet ال جی دارای یک حالت گالری، برای نمایش آثار هنری می باشد. بعلاوه دارای گزینه Line View است که تلویزیون را به یک صفحه نمایش هوشمند برای محتوای مختلفی، چون اطلاعات، پخش موسیقی، تاریخ و موارد دیگر تبدیل می نماید. روکش پارچه ای آن قابل تعویض است و در سه رنگ عرضه می گردد. این طراحی، با طراحی سنتی ال جی بسیار فرق دارد.

این تلویزیون دارای یک OLED 65 اینچی 80 واتی و سیستم خروجی صدای 4.2 کاناله با پردازنده مناسب می باشد. در مورد قیمت و دسترسی به این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "تلویزیون لایف استایل ال جی وارد بازار می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون لایف استایل ال جی وارد بازار می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید