تساوی پرسپولیس و حریف گمنام در استادیوم آزادی

به گزارش وبلاگ بارزند، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و ویستا توربین تهران از ساعت 17:30 امروز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور در استادیوم آزادی برگزار گردید که با تساوی بدون گل در نیمه نخست همراه بود.

تساوی پرسپولیس و حریف گمنام در استادیوم آزادی

سرخپوشان مرکز با تغییرات فراوان در ترکیب اصلی خود به مصاف حریف گمنام دسته اولی فوتبال کشور رفتند تا نیمکت نشینان پرسپولیس نیز شرایط بازی کردن پیدا نمایند.

پرسپولیس با وجود این تغییرات باز هم استراتژی همیشگی خود در حفظ مالکیت توپ را از همان شروع بازی حفظ کرد تا مهم ترین خطر خود را در دقیقه 10 روی سانتر سیامک نعمتی و ضربه سر مهدی عبدی به دست بیاورد اما ضربه او را دروازه بان ویستا توربین به خوبی مهار کند.

در ادامه باز هم بازیکنان پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشتند اما با ضد حملات سرعتی حریف گمنام خود روبرو می شدند. ویستا توربین جدی ترین خطر خود را در دقیقه 22 با پاس عمقی حسینی به عبداله ابداع به دست آورد که شوت محکم او با بی دقتی از کنار دروازه حامد لک خارج گردد.

در ادامه بازیکنان ویستا سعی داشتند با پاس های بلند خود از فشار بازیکنان پرسپولیس خارج شوند که چندین بار هم در این زمینه پیروز بودند. آنها باعث شدند تا علیرضا ابراهیمی با خطا روی مهاجم ویستا توربین کارت زرد دریافت کند.

در دقایق پایانی باز هم پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند خطر جدی دیگری روی دروازه ویستا ایجاد نمایند تا توپی از خط دروازه این تیم در نیمه اول رد نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تساوی پرسپولیس و حریف گمنام در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و حریف گمنام در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید