بن سلمان عطش قدرت و ثروت اندوزی دارد

به گزارش وبلاگ بارزند به نقل از القدس العربی، روزنامه وال استریت ژورنال با انتشار مقاله ای در مورد محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نوشت: قدرت دریافت بن سلمان در عربستان در سایه تمایل به ثروت اندوزی و شهوت قدرت صورت می گیرد.

بن سلمان عطش قدرت و ثروت اندوزی دارد

در این گزارش آمده است: بن سلمان عطش ثروت اندوزی و کسب قدرت دارد. وی کوشش کرد طی یکسال بر رقبای خود پیشی بگیرد تا بتواند بر کرسی قدرت تکیه بزند. سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در شروع سال 2015 زمانی که قدرت را به پسرش داد، اختیارات غیر عادی نیز به او منتقل کرد تا بتواند بر ارتش و سرویس های امنیتی کنترل داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در سال 2015 بن سلمان احساس کرد که به یک مرخصی احتیاج دارد بنابراین به یک سفر پرهزینه یک ماهه با پرداخت 50 میلیون دلار رفت. حضور خواننده های بین المللی در میهمانی های بن سلمان که در یکی از جزایر مالدیو در کنار زنانی از کشورهای مختلف برگزار شده، زبانزد خاص و عام است.

در همان دوره، بن سلمان یک کشتی تفریحی به ارزش 429 میلیون یورو و یک کاخ مجلل به ارزش 300 میلیون دلار خریداری کرد. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که میهمانی های بن سلمان در جزایر مالدیو تنها یکی از ماجراجویی های وحشیانه بن سلمان در سایه پرداخت هزینه های هنگفت به شمار می رود. این میهمانی ها بعد از درز خبر آن در روزنامه های مالدیو و توجه رسانه های ایرانی به آن به خاتمه رسید.

این تمایل بن سلمان برای ثروت اندوزی باعث می گردد تا کوشش کند هرچه سریعتر بر کرسی پادشاهی در این کشور تکیه بزند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بن سلمان عطش قدرت و ثروت اندوزی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن سلمان عطش قدرت و ثروت اندوزی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید