اینفوگرافیک ، سفر به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی برای ایرانی ها چقدر آب می خورد؟

به گزارش وبلاگ بارزند، در نظر داشته باشید که هزینه سفر به قطر برای تماشای زنده بازی های جام جهانی 2022 فرق دارد. تورهای جام جهانی قطر با توجه به امکانات، درجه هتل، نوع پرواز (هواپیمای قطر ایرویز یا ایران ایر) و بلیت بازی ها در 2 پکیج VIP و مالی ارائه می شوند.

اینفوگرافیک ، سفر به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی برای ایرانی ها چقدر آب می خورد؟

به گزارش وبلاگ بارزند، بیست ودومین دوره از بزرگ ترین تورنمنت فوتبال از 29 آبان تا 27 آذر برگزار می گردد. طبق پیش بینی رئیس اتاق مشترک ایران و قطر، احتمالا 200 هزار ایرانی بتوانند برای تماشای جام جهانی به قطر بروند.

عدنان موسی پور رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر در گفت وگو با وبلاگ بارزند گفت: هنوز نمی توان در خصوص اینکه چند ایرانی به قطر می روند، عدد دقیقی اعلام نمود اما به نظر می رسد حداقل 200 هزار نفر ثبت نام نمایند. اگر شرایط مهیا گردد، حتی تا 350 هزار نفر هم برای تماشای بازی ها به قطر خواهند رفت.

اما سفر به قطر چقدر هزینه دارد؟ در نظر داشته باشید که هزینه سفر به قطر برای تماشای زنده بازی های جام جهانی 2022 فرق دارد. تورهای جام جهانی قطر با توجه به امکانات، درجه هتل، نوع پرواز (هواپیمای قطر ایرویز یا ایران ایر) و بلیت بازی ها در 2 پکیج VIP و مالی ارائه می شوند .

در اینفوگرافی زیر به آنالیز میانگین هزینه های سفر به قطر برای تماشای جام جهانی 2022 پرداختیم.

خبرنگار: مرضیه ثمره حسینی | گرافیک: مصطفی سرخوش

منبع: همشهری آنلاین

به "اینفوگرافیک ، سفر به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی برای ایرانی ها چقدر آب می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، سفر به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی برای ایرانی ها چقدر آب می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید