ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

به گزارش وبلاگ بارزند، شاید به نظرتان برسد که سرویس بهداشتی که دیگر احتیاجی به طراحی کردن ندارد اما بهتر است بدانید که سرویس بهداشتی ، باید به گونه ای طراحی گردد که تعادل بین عملکرد و بعلاوه جذابیت بصری در عین یکپارچگی با سایر فضاهای خانه داشته باشد.

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

اگر سبک دکوراسیون مدرن را برای خانه خود در نظر گرفته اید ، باید بدانید که فضاهای مدرن چه قابلیت هایی را دارد . و عملکرد ، سادگی ، رنگ های خنثی ، خطوط صاف و تمیز انتخاب مواد طبیعی و . . . را باید در طراحی داخلی خانه به سبک مدرن مد نظر قرار دهید .

برای طراحی سرویس بهداشتی فضا را ساده نگه دارید . در طراحی به سبک مدرن شما فکر می کنید که این نوع طراحی کار بسیار آسان و ساده است ، اما در نظر بگیرید که همین ساده نگهداشتن و طراحی کردن ساده فضا ، آسان نیست . زیرا شما باید اول عملکرد را در نظر بگیرید سپس به زیبایی منزلتان فکر کنید .

فضا را باز نگه دارید . غالباً در خانه ها متراژ سرویس بهداشتی را زیاد در نظر نمی گیرند . اما در طراحی مدرن شما با کاهش اکسسوری ها و جلوگیری از استفاده وسایل خرد و ریز می توانید فضای بازی را خلق کنید .

در طراحی پلان باز شما باید سعی کنید از حداقل دیوار بهره ببرید .

فضا را تمیز نگه دارید . و از راه چاره های خلاقانه برای داشتن ظاهری مرتب در سرویس بهداشتی بهره ببرید . یکی از ساده ترین کارها برای ظاهری تمیز و جمع و جور و به دور از وسیله های متعدد استفاده از کمد های ساده و یا کابینت در سرویس بهداشتی به سبک مدرن است .

بهتر است در سبک مدرن فضا را کاربردی نگه دارید . و همانطور که در قسمت اول گفته شد ، به عملکرد فضاها توجه بسیاری کنید . در طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن دسترسی را ازمسئله های بسیار مهم بدانید و به آن اهمیت فراوانی دهید .

یکی از اصول بسیار مجذوب نماینده در سبک مدرن می تواند استفاده از رنگ سبز در فضا باشد . و وارد کردن گیاه به فضا می تواند مجذوب نمایندهیت چند برابری به آن اضافه کند . زیرا پس از سادگی و یکنواختی که در فضا وجود دارد ، گیاه می تواند فضا را از یکنواختی در بیاورد و روح تازه به سرویس بهداشتی شما بدهد .

در سبک مدرن سعی کنید از رنگ های خنثی در طیف های سفید ، مشکی ، خاکستری و یا حتی طیف های قهوه ای خاکی بهره ببرید . انتخاب پالت رنگی مناسب به فضای شما حس و انرژی می دهد . انتخاب رنگ مناسب هماهنگ با محیط باعث می گردد تا حس آرامش بخشی به شما داده گردد و در کنار رنگ های روشن می توانید از طیف رنگی متضاد آن یعنی رنگ های تیره بهره ببرید و یک فضای پر انرژی و مجذوب نماینده خلق کنید .

چند نکته بسیار مهم حین طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن

در قسمت بالا اشاره نمودیم که نقشه باز از اصول بسیار مهم طراحی به سبک مدرن می باشد . اما گاهی تقسیم بندی فضا در طرح ایجاب می نماید و شما می توانید از آن به عنوان یک مزیت بهره ببرید و با طراحی مناسب و چیدمان صحیح به فضای مورد علاقه تان برسید .

استفاده از نور را در نظر بگیرید . و از نور طبیعی و یا نور مصنوعی در فضا بهره ببرید . نور می تواند به ساده ترین و خنثی ترین فضاها روح ببخشد .

دو رنگ بسیار مجذوب نماینده برای استفاده در سرویس بهداشتی به سبک مدرن می تواند رنگ سفید و سیاه باشد . اگر رنگ سفید را انتخاب نموده اید در نظر بگیرید که زیبایی و سادگی با رنگ سفید مطلق تعریف نمی گردد . پس بهتر است برخی از جزئیات و یا اکسسوری ها را به رنگ های تیره تری انتخاب کنید تا مجذوب نمایندهیت را به فضای شما بیاورد .

اگر هم از رنگ تیره ، مانند ، مشکی استفاده نموده اید می توانید با اضافه کردن نور و مصالحی مانند چوب گرمی را به فضا بدهید .

در سبک مدرن شما می توانید از کمد هایی که معلق هستند بهره ببرید این کار باعث می گردد تا فضای شما بزرگتر هم دیده گردد .

استفاده از الگوهای هندسی را در سرویس بهداشتی به سبک مدرن از قلم نیاندازید . مثلاً در شکل زیر از شش ضلعی های شبیه به کندو زنبور عسل استفاده شده است .

استفاده از آینه در سرویس بهداشتی های به سبک مدرن هم باعث می گردد فضا های کوچک را بزرگتر نشان دهد و هم اینکه از مشخصه های بسیار مهم در سبک مدرن است . توجه داشته باشید که در انتخاب آینه در سبک مدرن از آینه های بدون قاب بهره ببرید ، که دارای نور مخفی هم باشند و جلوه فضا را بسیار شیک نمایند .

در نظر داشته باشید تا با استفاده از دیوار یا یک دیوار شیشه ای می توانید فضاهای خیس و خشک را از همدیگر جدا کنیم . دیوار شیشه ای باعث می گردد تا اگر سرویس بهداشتی شما متراژ کمتری دارد کوچکتر دیده نگردد و بعلاوه دو فضای تر و خشک را با این روش از هم جدا می کنید .

یک انتخاب بسیار امروزی و مدرن می توان به توالت فرنگی وال هنگ اشاره نمود ، که به دیوار نصب می گردد و برای سرویس بهداشتی مدرن کوچک بسیار مناسب است .

در طراحی داخلی مدرن بهتر است از دوش و شیرآلات توکار بهره ببرید .

برای اطلاعات بیشتر به سایت

www.hiradana.com

مراجعه فرمایید .

در آخر شما می توانید برای طراحی حمام و سرویس های بهداشتی خود ، طراحی مدرن ساده و شیک ازنکته هایی که در بالا گفته شد بهره ببرید . و برای امروزی تر کردن فضای تان حتما مدل های تازه مانند توالت فرنگی ، وان ، روشویی و آینه و حتی متریال ها را به خوبی بشناسید تا دکور زیبا داشته باشید .

منبع: اتاق

به "ایده برای سرویس بهداشتی مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده برای سرویس بهداشتی مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید