استقلال و پرسپولیس ضعیف می شوند، تصمیم وزارت ورزش منطقی نیست

به گزارش وبلاگ بارزند، عبدالعلی چنگیز در مصاحبه با خبرنگاران در مورد تصمیم وزارت ورزش مبنی بر عدم جذب بازیکن و مربی خارجی توسط دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: این یک تصمیم عجولانه بود و نباید چنین موضوعی عنوان می شد. حضور بازیکنان خارجی باکیفیت می تواند به فوتبال ما یاری کند. در سال های گذشته هم بازیکنان با کیفیت در فوتبال ما بودند و هم بی کیفیت اما آنهایی که بازی های خوبی از خود ارائه دادند توانستند به تیم های استقلال و پرسپولیس یاری نمایند.

استقلال و پرسپولیس ضعیف می شوند، تصمیم وزارت ورزش منطقی نیست

وی ادامه داد: اگر قرار است سرخابی ها محروم شوند باید تمام تیم های فوتبال کشورمان نتوانند از بازیکن و مربی خارجی استفاده نمایند این مساله باعث خواهد شد تا استقلال و پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها ضعیف تر شوند ضمن اینکه سایر تیم ها می توانند بازیکنانی چون دیاباته، پاتوسی، بشار رسن را به خدمت بگیرند بنابراین این تصمیم منطقی نبوده و نباید چنین کاری صورت بگیرد.

چنگیز در ادامه اظهار داشت: وزارت ورزش باید به جای ممنوعیت ورود بازیکن و مربی خارجی دست دلالان را کوتاه نموده و اجازه ندهد آنها هر بازیکن بی کیفیتی را به فوتبال ایران بیاورند، در سال های اخیر دلالان بازیکن هایی را به ایران آوردند که از بازیکنان درجه سه ما هم بدتر بودند اما آنها تنها به فکر منافع خودشان بودند و توانستند بازیکنان بی کیفیت را به تیم های عظیم منتقل نمایند. پس باید وزارت ورزش تسلط بیشتری بر عملکرد کسانی که خود را ایجنت معرفی می نمایند داشته باشند تا هم سرمایه کشور از بین نرود هم شاهد حضور بازیکنان خوب و با کیفیت باشیم.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد شاید لیگ از اواخر خرداد آغاز گردد، گفت: فوتبال ما این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا در تعطیلی مطلق به سر می برد هیچ خبری نیست به جز تمرینات خانگی بازیکنان که آن هم نمی تواند چندان به آمادگی جسمانی یاری کند اگر قرار است لیگ از اواخر خرداد آغاز گردد احتیاج به یک برنامه ریزی دقیق و منطقی دارد. بازیکنان پا به سن گذاشته ای داریم که اگر نتوانند تمرینات بدنی خوبی داشته باشند به طور حتم آسیب های جدی خواهند دید و فوتبال شان تمام خواهد شد بنابراین اگر قرار است لیگ مجددا ادامه یابد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موظفند یک برنامه ریزی دقیق و منطقی را برای آغاز مسابقات داشته باشند.

چنگیز در سرانجام اظهار داشت: این روزها در خصوص قهرمانی یک تیم صحبت های زیادی می گردد بنابراین باید به این نکته توجه کرد که قهرمان لیگ در زمین مشخص می گردد نه خارج از آن ما هم می توانیم همانند بعضی کشورها لیگ را نیمه کاره به سرانجام رسانده و اجازه دهیم تیم ها خود را آماده آغاز لیگ بیستم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال و پرسپولیس ضعیف می شوند، تصمیم وزارت ورزش منطقی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس ضعیف می شوند، تصمیم وزارت ورزش منطقی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید