پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 8 شهریورماه 1401

به گزارش وبلاگ بارزند، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و دو درجه به مرور و در طول روز به سی و دو درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 8 شهریورماه 1401

به گزارش وبلاگ بارزند؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 33 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (8 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و طی روز چهار شنبه (9شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و برای روز پنج شنبه (10 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 23 درجه و با حداکثر دمای 35 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون (7 شهریورماه) در شرایط قابل قبول نهاده شده است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هوای مرکز هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 95 وکیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای تهران طی 24 ساعت گذشته ازن با میانگین 95 بود و میانگین کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول نهاده شد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

فردا در نوار شرقی کشور وزش باد پدیده غالب است و افزایش نسبی دما در بیشتر منطقه ها پیش بینی می گردد.

طی 5 روز آینده آسمان در غالب منطقه ها کشور صاف خواهد بود و فرایند تدریجی افزایش دما تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.

امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق هرمزگان، جنوب ایلام، بعضی نقاط خوزستان رشد ابر های همرفتی همراه با وزش باد و خیزش گردوخاک و رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد.

امروز در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر های همرفتی، رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد در ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست.

تا روز پنج شنبه وزش باد و خیزش گردوخاک در استان های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان وبلوچستان، شرق کرمان، شرق یزد، غرب کرمانشاه، ایلام، خوزستان رخ خواهد داد. از امروز تا چهارشنبه شرق دریای عمان مواج پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 8 شهریورماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 8 شهریورماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید