تلفن های ثابت با بدهی بالای 20 هزار تومان قطع می شوند

به گزارش وبلاگ بارزند، تلفن های ثابت مشترکانی که بالاتر از 20 هزار تومان بدهی دارند، طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع می شوند.

تلفن های ثابت با بدهی بالای 20 هزار تومان قطع می شوند

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی وبلاگ بارزند، محمدرضا بیدخام، در گفت وگو با بخش پیگیری شبکه خبر درباه دلیل قطع تلفن ثابت با بدهی 20 هزار تومان گفت: طبق مصوبه 27 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کلیه مشترکان تلفنی ثابتی که بدهی آن ها بالای 20 هزار تومان باشد پس از مهلت مقرری که برای آن ها معین شده اقدام به پرداخت بدهی خود ننمایند تلفن آن ها یکطرفه می گردد و بعد از 15 روز در صورت نپرداختن صورت حسابشان، اقدام به قطع کامل تلفن آن ها اقدام خواهد شد.

بیدخام اضافه کرد: مشترکانی که مبلغ بدهی آن ها پایین تر از 20 هزار تومان باشد بعد از 2 ماه یعنی 2 دوره نسبت به قطع تلفن آن ها اقدام خواهد شد. وی با بیان این که اطلاع رسانی ما کامل انجام می گردد اضافه کرد: قاعدتا باید برای همه مشترکان به صورت پیامک صورت حساب ارسال شده باشد و مشترکانی که پیامک دریافت نکرده اند می توانند با سامانه مردمی 2021 تماس بگیرند تا مشکل آنها رفع گردد.

بیدخام بعلاوه از همه مشترکان تلفن ثابت خواست که نسبت به پرداخت صورت حساب خودشان در مهلت مقرر اقدام نمایند تا تلفن آنها قطع نگردد. سخنگوی شرکت مخابرات ایران در مورد اختلال درگاه 2000 گفت: در حال به روز رسانی این درگاه هستیم و ظرف امروز و فردا این اشکال فنی رفع می گردد در حال حاضر مشترکان می توانند از درگاه های دیگر نسبت به پرداخت صورت حساب خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تلفن های ثابت با بدهی بالای 20 هزار تومان قطع می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفن های ثابت با بدهی بالای 20 هزار تومان قطع می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید