اتهام قتل عمد در پرونده خواننده معروف

به گزارش وبلاگ بارزند، تهران (پانا) - پرونده خواننده رپ که به اتهام قتل پدر خوانده اش با قرار وثیقه آزاد شده بود با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری فرستاده شد.

اتهام قتل عمد در پرونده خواننده معروف

به گزارش ایران، این حادثه 24 مرداد سال 96 و به دنبال درگیری حمید با ناپدری اش رخ داد، مرد 66 ساله راهی بیمارستان و سه روز بعد نیز تسلیم مرگ شد.

حمید نیز دستگیر شد اما در تحقیقات جنایت را قبول نکرد و گفت: روز حادثه با مقتول بحثم شد و یک گلدان برداشتم و به دیوار کوبیدم تا او را بترسانم. بعد به سمتش رفتم و ضربه ای به صورتش زدم تا اینکه همسایه ها با شنیدن صدای دعوا مقابل خانه ما آمدند و دعوا پایان یافت. آن روز همراه مادرم از خانه خارج شدیم، بعد از ساعتی حال هوشنگ بد شد و بعد هم فوت کرد.

متخصصان پزشکی قانونی در تحقیقات اولیه علت مرگ قربانی را خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به سرش اعلام کردند. اما اولیای دم و متهم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کردند و این پرونده چندین بار به کمیسیون های مختلف پزشکی قانونی رفت. در این میان حمید به قرار بازداشتش اعتراض کرد و با تصمیم قضات با وثیقه 600 میلیون تومانی آزاد شد.

اما همچنان تحقیقات در دادسرا ادامه داشت و این بار کمیسیون 11 نفره پزشکی قانونی تشکیل شد.

برای رفع شدن ابهامات، قاضی ساسان غلامی بازپرس دادسرای جنایی تهران دستور تشکیل هیأت 11 نفر متخصصان پزشکی قانونی را صادر کرد.

هیأت 11نفره پزشکی در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و حتی در جلسه تحقیق از خواننده معروف حضور یافتند تا حرف های او را بشنوند. با گذشت چند ماه، هیأت 11نفره نظر خود را اعلام کردند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همچنین دستور احضار متهم به دادسرا و تحقیق دوباره از وی را صادر کرد.

با تکمیل تحقیقات، با توجه به نظریه کمیسیون پزشکی و طبق ماده 290 قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه اگر کسی آگاهی داشته باشد که فرد بیمار است، با او درگیر گردد، گرچه عمل نوعاً کشنده نباشد، او مرتکب قتل عمد شده است، بنابراین کیفرخواست رپر معروف به اتهام قتل عمد صادر شد.

بدین ترتیب پرونده برای آنالیز و صدور حکم به دادگاه کیفری تهران ارجاع خواهد شد تا در صورت تأیید حکم خواننده معروف از سوی قصات دادگاه، قرار وثیقه او به بازداشت تغییر کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اتهام قتل عمد در پرونده خواننده معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام قتل عمد در پرونده خواننده معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید