آپدیت بزرگ Sifu پیشرفت های گیم پلی متعددی را به همراه آورده است

به گزارش وبلاگ بارزند، بازی سیفو (Sifu) یکی از عناوین خلاقانه این مدت است. شما در این بازی نقش یک مبارز را داشته که به هر بار شکست، پیرتر می شوید. اینکه پیرتر بشوید، باعث خواهد شد تا توانایی های شما تغییر کند که لزوماً بد نیست. به طور کلی گیم پلی بازی تمرکز زیادی روی مبارزات تن به تن داشته و یک عنوان بسیار هیجان انگیز است.

آپدیت بزرگ Sifu پیشرفت های گیم پلی متعددی را به همراه آورده است

شرکت سازنده این بازی Sloclap بوده و در این مدت به روزرسانی های متعددی برای این بازی عرضه نموده است. حال اعلام شده که در آخرین آپدیت بازی سیفو موارد زیادی مثل اصلاح نماینده گیم پلی (Gameplay Modifier)، سیستم امتیاز بندی تازه و چند مورد دیگر به بازی اضافه شده است.

اصلاح گر گیم پلی

اگر شما یکبار بازی سیفو را به اتمام رسانده باشید، این سیستم تازه برای شما یک تجربه تازه خواهد بود. در اصل این حالت شما را مجبور خواهد نمود تا از نهایت مهارت خود در مبارزات بهره ببرید. از طرفی در بعضی از مواقع بازی را بسیار آسان می نماید! شما با این حالت می توانید به شکلی که علاقه دارید بازی را تنظیم کنید. سطح دشواری دشمنان و اندازه جان بازیکن همگی قابل تغییر بوده و بازیکنان می توانند تجربه خود را به طور کامل شخصی سازی نمایند.

سیستم امتیازی تازه

بحث امتیاز در بازی سیفو از این نظر اهمیت دارد که شما می توانید رجحان خود را در این بازی به دیگران نشان دهید. حال با سیستم امتیازدهی تازه، بازیکنان راحت تر می توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند. در این سیستم تازه هر حرکت شما دارای امتیاز خواهد بود. از مشت گرفته تا اینکه دشمنان را به یک سمت دیگر پرتاب کنید. امتیازها بر اساس روان بودن ضربات، مؤثر بودن و البته اندازه آسیبی که به دشمن وارد می نماید محاسبه می گردد.

موارد اضافه

در کنار سیستم های تازه، بازی آیتم های تازه ای هم دریافت نموده است. برای مثال دو عدد پوشش تازه به بازی اضافه شده است. هر دو ظاهر خاصی را به کاراکتر اصلی بازی بخشیده و باعث می گردد ظاهر آن بسیار خاص گردد.

  • مورد اول یک لباس زره مانند است. با آن بازیکنان یک ظاهر کاملاً جدی به خود گرفته و تنها برای افراد دارای نسخه دلوکس (Deluxe) در دسترس است.
  • مورد دوم در دسترس همه افراد وجود دارد و Master Hand نام دارد. این لباس به طور کامل مهارت شما را نشان خواهد داد. مخصوصاً اینکه اگر ضربه بخورید، از بین خواهد رفت.

نکته اصلی به روزرسانی تابستان بازی سیفو اصلاح گر گیم پلی است. البته این مورد پس از یک بار اتمام بازی در دسترس خواهد بود. عناوینی مثل سیفو یک تجربه بسیار خطی را در اختیار کاربران قرار می دهند. حال با داشتن اصلاح گر گیم پلی این بازی ارزش تجربه دوباره را خواهد داشت.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت بزرگ Sifu پیشرفت های گیم پلی متعددی را به همراه آورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت بزرگ Sifu پیشرفت های گیم پلی متعددی را به همراه آورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید