آمریکا درخواست پناهندگی خلبان افغان ناجی نظامیان آمریکایی را رد کرد

به گزارش وبلاگ بارزند، یک نشریه آمریکایی گفت که دولت این کشور درخواست پناهندگی یک خلبان افغان که در نجات جان نظامیان آمریکایی نقش اساسی داشته را رد کرد.

آمریکا درخواست پناهندگی خلبان افغان ناجی نظامیان آمریکایی را رد کرد

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ بارزند، آمریکا درخواست پناهندگی محمد نعیم اسدی خلبان نیروی هوایی افغانستان که در نجات جان چندین نظامی آمریکایی نقش اساسی داشته را رد کرد و این خلبان اکنون از ترس جانش مجبور شده تا به همراه همسر و دختر 4 ساله اش بطور مخفیانه زندگی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ بارزند بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش استارز اند استرایپس، این خلبان افغان می گوید که برای مدتی در محافظت نظامیان آمریکایی در جایی پنهان در افغانستان زندگی می کرد اما پس از رد درخواست پناهندگی اش به او مهلت داده شده بود که تا 10 آذر یا دوباره به ارتش افغانستان بپیوندد و یا محل محافظت شده را ترک کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ بارزند بخوانید. (کلیک کنید)

اسدی افزود که اکنون از این محل اخراج شده و مجبور است برای حفاظت از جان خود و خانواده اش بطور مخفیانه زندگی کند زیرا بیم آن دارد که یا توسط دولت افغانستان زندانی شده و یا توسط مخالفان مسلح دولت کشته شود.

پیش از این نیز واشنگتن پست عدم صدور ویزا آمریکا برای اتباع افغانستان که با نظامیان این کشور همکاری داشتند و جان آن ها در خطر است را خیانت خوانده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آمریکا درخواست پناهندگی خلبان افغان ناجی نظامیان آمریکایی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا درخواست پناهندگی خلبان افغان ناجی نظامیان آمریکایی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید